najlepsze-wzory mapy zdjecia

1. Jakie produkty sa dostępne w rainbowzoom.pl?
W naszym sklepie rainbowzoom.pl dostępne są różnego rodzaju produkty do dekoracji wnętrz, takie jak:

- fototapety: wymiar dowolny, różne materiały
- obrazy na płótnie: wymiary boków od 30cm do 120cm, naciągane na ramy
- obrazy na PCV: wymiar dowolny, grubość 2mm,3mm, 4mm, 5mm, 6mm*, 8mm* lub 10mm*
- obrazy na aluminium: wymiar dowolny, grubość 3mm
- obrazy na plexi: grubość 2mm, 3mm, 4mm, 5mm, 6mm*, 8mm* lub 10mm*
- obrazy na szkle: wymiar dowolny, grubość 4mm, 5mm*, 6mm*
- folie samoprzylepne: wymiar dowolny, folie transparentne, dekoracyjne, reklamowe
- naklejki na meble: wymiar dowolny, powierzchnia matowa lub połyskowa
- obrazy na tkaninach: wymiar dowolny, materiały obiciowe, dekoracyjne, flagi etc.

Jesteśmy również w stanie wykonać produkt spoza naszej oferty, w tym celu proszę kontaktować się bezpośrednio na email bądź telefonicznie

* Dla szkła o tych grubościach prosimy o kontakt mailowy, w przypadku PCV lub Plexi materiały o tych grubościach dostępne są przy zamówieniach obejmujących minimalnie całą powierzchnię płyty 200x300cm (mogą to być różne wielkości paneli, które wpisują się w ten format np. 2x 200x150cm, 3x 200x100cm, 24x 50x50cm itp.)
2. W jaki sposób złożyć zamówienie w rainbowzoom.pl?
1) po dokonaniu wyboru zdjęcia z naszej galerii (lub z własnego pliku), należy określić preferowany rozmiar produktu. Cena (bez kosztów dostawy) zostanie wyliczona w konfiguratorze produktu
2) następnie po dodaniu produktu do Koszyka Zamówień należy sprawdzić, czy produkty w Koszyku Zamówień zgadzają sie z dokonanym przez Państwa wyborem
3) kolejnym krokiem jest przejście do strony płatności i wybór metody zapłaty za zamówienie

Zamówienia można również składać drogą mailową: biuro@rainbowzoom.pl

Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone po zatwierdzeniu koszyka, to płatność może być również wykonana poprzez logowanie się do statusu zamówienia Sprawdź Status Zamówienia. Informacje potrzebne do zalogowania się dostarczane są na e-mail podany podczas składania zamówienia.
3. Jakie metody płatności akceptowane są w rainbowzoom.pl?
- przelew na konto
- karta kredytowa, karta debetowa
- płatności PayPal
- płatności Przelewy24
4. Czy można zapłacić gotówką za produkty zakupione w rainbowzoom.pl?
Jako sklep internetowy akceptujemy tylko płatności drogą elektroniczną.
5. Czy jest możliwość zapłaty za produkt przy odbiorze?
Niestety nie, gdyż każdy produkt tworzony jest pod indywidualne zamówienie klienta.
6. Czy jest możliwość obejrzenia produktów rainbowzoom.pl w siedzibie firmy?
Niestety nie, prowadzimy jedynie sprzedaż internetową.
7. Jaki jest czas realizacji zamówienia i koszt transportu?
Czas realizacji zamówień z oferty rainbowzoom.pl to maksymalnie 14 dni roboczych, liczone od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie na naszym koncie bądź w serwisie PayPal lub Przelewy24.


Koszt dostawy zależny jest od gabarytów produktu i wynosi:

- 15zł brutto: dla produktów, które dostarczane są w roli (np. fototapety, folie, tkaniny) oraz tych, które wymiarami nie przekraczają specyfikacji przesyłek standardowych,

- 30zł brutto: dla gabarytowych przesyłek, których suma dwóch dłuższych boków przekracza 160cm,

- od 75zł brutto: dla przesyłek ponadgabarytowych, charakteryzujących się bardzo dużym formatem (np. rozmiar produktu to 280x150cm, lub najdłuższy bok ma więcej niż 180cm, lub suma dwóch dłuższych boków przekracza 280cm).

Koszt transportu dla zamówień spoza oferty lub dla zamówień wymagających podziału na kilka przesyłek (np. ze względu na przekroczenie maksymalnej wagi przesyłki, lub dużej ilości elementów) ustalany jest indywidualnie z klientem.
8. Co w przypadku, gdy doręczona przesyłka jest uszkodzona?
W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony, należy zareklamować przesyłkę kurierowi i spisać w jego obecności protokół reklamacji. Należy także odmówić przyjęcia takiego towaru oraz niezwłocznie skontaktować się z rainbowzoom.pl.
9. Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
Możliwość zwrotu towaru nie istnieje, gdyż jest on wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta. Klientowi wciąż przysługuje prawo do reklamacji towaru, jeśli reklamacja jest uzasadniona.

Serwis rainbowzoom.pl nie bierze odpowiedzialności za jakość wydruków z pliku przesłanego przez Klienta. Mimo wszystko Klient może być poinformowany o możliwości zaistnienia jakościowych uchybień w wydruku - na tym etapie Klient może wymienić plik na inny lub zaakceptować aktualny plik do druku.
10. Czy mogę zamówić inny format wydruku niż dostępny w ofercie?
Tak, jak najbardziej jest to możliwe, prosimy kierować indywidualne zapytania na adres: biuro@rainbowzoom.pl

Produkty spoza naszej oferty sa wyceniane indywidualnie, a ewentualne dodatkowe koszty transportu ustalane z Klientem przed rozpoczęciem produkcji.
11. Czy istnieje możliwość zmiany koloru zdjęcia, retuszu, zmian graficznych etc.?
Oczywiście istnieje taka możliwość. Prosimy opisać zmiany w polu Wiadomość podczas składania zamówienia. Wszelkie jednolite zmiany kolorystyczne (sepia, czarno-biały, filt koloru), rozjaśnianie, kadrowanie, retusz etc. są bezpłatne.

Istnieje również możliwość wprowadzenia efektów graficznych wymagających znacznych zmian w obrazie np. fotomontaż z kilku zdjęć, zmiana położenia obiektów, duplikowanie obiektów etc. Koszty takiej obróbki graficznej ustalane są indywidualnie.
12. Czy moje dane osobowe są chronione?
Tak, nasza baza danych jest zabezpieczona w celu uniemożliwienia udostępnienia ich osobom trzecim, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r "O ochronie danych osobowych" (Dz.U.Nr 133 poz 883).
13. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Status zamówienia można sprawdzić w każdej chwili klikając tutaj, bądź klikając link Sprawdź Status Zamówienia, znajdujący się w Stopce serwisu rainbowzoom.pl
14. Czy kolory wydruków pokrywają sie z kolorami zdjęć i grafik widocznych na monitorze komputera?
Kolory wydruków na produktach rainbowzoom.pl mogą nieznacznie odbiegać od tych widocznych na ekranie. Różnica może zaistnieć, lecz nie będzie to miało większego znaczenia przy efekcie końcowym.

Różnice takie mogą wynikać z indywidualnych ustawień Państwa monitora t.j. jasność, kontrast, nasycenie/jaskrawość kolorów - w rzeczywistości każdy model monitora ma domyślnie inne ustawienia i inaczej wyświetla kolory, stąd niekoniecznie wydruk będzie idealnie pokrywał się z tym, co widzimy na ekranie.
15. Czy tusze używane do wydruków rainbowzoom.pl są szkodliwe dla zdrowia?
Do druku stosujemy specjalne, miękkie tusze bazujące na substancjach pochodzenia roślinnego, zapewniające bezwonność i ekologiczność wydruków. Tusze te nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi, zwierząt, ani dla środowiska naturalnego.
16. Dlaczego kiedy wpisuję własny rozmiar, zdjęcie kadrowane jest w taki sposób, że nie obejmuje całości fotografii?
Po wpisaniu własnych wymiarów zdjęcia kadrowane są przez nasz system w taki sposób, aby zachować odpowiednie proporcje fotografii. Tylko podświetlone pole w Edytorze zdjęcia będzie obszarem drukowanym. W celu upewnienia się czy wydruk będzie spełniał Państwa oczekiwania lub czy jest możliwość zmiany proporcji lub kadru prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta pod numerem telefonu 792 566 752 bądź pod adresem elektronicznym biuro@rainbowzoom.pl
17. Jakiej wielkości powinno być załadowane przeze mnie zdjęcie?
Plik powinień być rozdzielczości 300DPI. Zalecamy również, aby rozdzielczość obrazu była dwukrotnością wymiaru (w mm) produktu.

Przykładowo, aby uzyskać ostry jakościowo druk na fototapecie o wymiarach 1000mm x 1000mm, plik (lub kadr z pliku) powinien być rozdzielczości 2000px x 2000px lub wyższej. Również stopień kompresji pliku nie powinień być wysoki, w przeciwnym wypadku na wydruku mogą być widoczne bloki kompresji.
18. Czy mogę zamówić produkt, który będzie idealnie dopasowany do rozmiaru mojej ściany?
Oczywiście. Nasz edytor zdjęć pozwala na zamówienie wielkości fototapet i innych produktów z dokładnością co do 1mm. Wymiary większe lub nietypowe również są dostępne na indywidualne zamówienie pod adresem e-mail biuro@rainbowzoom.pl lub pod numerem tel. 792 566 752.
19. W jaki sposób pakowane są produkty rainbowzoom.pl?
Państwa produkt zabezpieczony jest folią stretch i/lub folią bąbelkową, a całe przesyłki, w zależności od rodzaju produktu, wysyłane są odpowiednio w twardych tubach lub w kartonach specjalnie przygotowanych pod Państwa produkt.
20. Czy fototapty drukowane są z zakładkami czy bez zakładek.
Nasze wydruki produkowane są bez zakładek, jednak na Państwa indywidualne życzenie możemy wydrukować fototapetę lub inny materiał z zakładkami o zadanej szerokości.
fototapety ścienne, druk online, cyfrowy druk, druk na płótnie, Twoje zdjęcie na płótnie, usługi cyfrowego druku online, wydrukuj własne zdjęcie, cyfrowy druk, niesamowity cyfrowy druk, druk na fototapecie, druk na folii, druk na plexi, druk na aluminium, druk na banerze, druk na płytkach szklanych, druk na tkaninach, druk na PCV, druk naklejek na meble
Znajdziesz nas również na opix.pl
biuro@rainbowzoom.pl
Tel.: +48 792 566 752
Copyrights© 2009-2024